Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

marți, 2 iunie 2020

Legea anti fumat în instituțiile publice, ar putea fi declarată neconstituțională de către CCR, fiindcă este discriminatorie.

Foto: SecundaTv.ro

Nu m-am gandit pana acum, fiindca n-am avut interesul; dar citind postarea foto-capturata de mai jos, a domnului Ciolos, mi-am dat seama ca legea anti fumat din institutiile publice, ar putea fi neconstitutionala, fiindca impiedica un fumator sa lucreze intr-o institutie publica. 

Adica, se stie ca un fumator este un fumator. Si cum omul nu se poate abtine cand il tabara nevoia sa mearga la wc, asa este si nevoia de a fuma pentru un fumator. Fumatorul nu se poate abtine. Cand trebuie sa fumeze, trebuie sa fumeze! Cunosc din experienta unor persoane din jurul meu, fiindca eu nu sunt fumator; dar cunosc persoane care nu pot sta fara sa fumeze cand le vine pofta de fumat. Si pentru ei, fumatul este un viciu care nu poate fi controlat. Iar aceasta, pare ca le interzice si sa lucreze intr-o institutie publica, fiindca ei nu pot sta 6-10 ore la lucru, fara sa fumeze. 

De aceea, indiferent ca este Orban sau ca este Dragnea sau Grindeanu sau care ar mai fi, lor le este interzis sa lucreze in functii publice si in institutii publice, fiindca le interzice legea fumatului. Si daca cineva se va gandi sa conteste aceasta lege la CCR, pe buna dreptate va fi declarata neconstitutionala, pentru ca este discriminatorie. Si legea aceasta probabil va trebui modificata, astfel incat sa aiba si fumatorul niste drepturi si sa poata lucra intr-o institutie publica, ori fiind singur intr-un birou, ori avand acceptul colegilor de birou. 

Foto: Captura de ecran de pe Facebook Dacian Ciolos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu