Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

sâmbătă, 20 iunie 2020

330 de cazuri noi de Covid, în ultimele 24 de ore în România, dintre care 58 numai în București.

 Relaxarea se pare ca prea ne-a relaxat! Saptamana aceasta, ultimele patru zile cel putin, n-am mai trecut sub 300 de cazuri noi. Chiar si astazi am mai adunat 330; cu 10 cazuri noi mai mult decat ieri. In acelasi timp, cazurile declarate vindecate, rareori ajung la 200. Astazi, abia au ajuns la 180. Suntem in continuare pe minus; si pe minus bine. Dupa raportarea de astazi, am ajuns la 23,16% cazuri active, din totalul de 23.730 de cazuri. Aceasta insemnand ca avem 5495 de cazuri active in momentul de fata.

Mai jos avem si graficul cu evolutia Covidului in Romania, de la inceputul acestei luni si pana astazi.

Iar mai jos avem tabelul cu evolutia Covidului in Romania, pe ultimele 48 de ore, pe fiecare judet in parte. 

Pe ultimele 24 de ore, situatia sta astfel: 

Avem 8 judete pe albastru, care n-au mai inregistrat niciun caz nou in acest timp, 
10 judete pe rosu, care au inregistrat cel putin 10 cazuri noi in ultimele 24 de ore 
si Municipiul Bucuresti din nou pe rosu inchis, cu peste 50 de cazuri noi in ultimele 24 de ore.

Iar astazi, pentru ca este 20 Iunie, avem, asa cum ne-am obisnuit, ca din 5 in 5 zile sa va prezint si un grafic pe cazurile active, avem asadar si astazi graficul acela si il puteti urmari mai jos.
Lucrurile nu arata bine deloc! Am luat-o din nou pe panta la deal, in crestere, incepand de acum vreo 10 zile si pare ca nu ne mai oprim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu