Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

duminică, 7 iunie 2020

Covid-19: Cele mai multe cazuri active în România, au fost înregistrate acum aproximativ o lună; pe 5 Mai.

Am realizat si primul grafic pe cazurile active, intrucat mi-am dat seama ca acesta este cel mai relevant, de fapt, in lupta noastra cu Covidul 19, care a schimbat aproape intreaga lume, nu doar o amarata de tara precum Romania.

Asadar, graficul contine numarul de cazuri active de la aparitia virusului la noi in tara, din 5 in 5 sau in 6 zile, uneori, pana la ultima data care corespunde graficului, adica pana la 5 Iunie. Urmatoarea afisare de grafic va fi asadar pe 10 Iunie, cu evolutia de pana atunci a virusului. 

Ce putem observa din grafic, este ca varful sau cele mai multe cazuri active, au fost inregistrate in jurul datei de 5 Mai: 7556 de cazuri active. De atunci ne tot chinuim sa dam inapoi si iata-ne ca la data cand postez acest grafic, pe 7 Iunie, am ajuns la 4515 cazuri active. Pe grafic, intrucat avem datele din 5 in 5 zile, avem ultima inscriere in grafic pe 5 Iunie, cand am inregistrat 4650 de cazuri active. De atunci si pana astazi, se pare ca am mai scapat de 135 de cazuri active. Cam putin in doua zile, dar e bine totusi, tinand cont de noile explozii de Covid de pe la noi de prin tara! 

Sursa: Datele oferite de autoritati. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu