Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

marți, 26 mai 2020

146 de cazuri noi de Covid-19 în ultimele 24 de ore. Revenire în forță a Covidului avem în Vrancea, Brașov și Botoșani

Se pare ca a trecut repede explozia de ieri si am revenit la ceva date mai usor de digerat, desi dorim sa scapam cat mai repede de aceste cifre si sa stim ca am scapat si de Covid! 

Deocamdata ne-am intors de unde am plecat, ca sa zic asa, fiindca alaltaieri am urcat de la 145 la 213, iar astazi coboram de la 213 la 146 de cazuri noi in 24 de ore. Cu alte cuvinte, ne-am intors cu trei zile inapoi. Speram sa nu mai avem vreo explozie din nou si sa ne sara iar de 200 de cazuri in 24 de ore! 

Asadar, in ultimele 24 de ore, am inregistrat 146 de cazuri noi de Covid-19 si 244 de cazuri noi declarate vindecate de Covid. Suntem cu un avans de aproape 100 de cazuri vindecate, mai mult decat cele nou-inregistrate de Covid.

In total, Romania a inregistrat pana acum 18.429 de cazuri de Covid-19, dintre care: 

11.874 de cazuri s-au vindecat pana acum; adica, un procent de 64,43%.
1.210 cazuri au decedat pana acum; adica, un procent de 6,57%.
5.345 de cazuri mai sunt active; adica, un procent de 29%.

Mai jos avem si graficul cu evolutia Covidului in tara noastra, incepand cu 16 Mai si pana astazi.

Iar mai jos, avem tabelul cu evolutia Covidului pe judete si inclusiv Municipiul Bucuresti, pentru ultimele 24 de ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu