Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

marți, 17 martie 2020

Coronavirus: Autoritățile române anunță 19 vindecări, dar pe site-ul oficial au rămas tot 9. Doar îmbolnăvirile au crescut și pe site.

Foto: Știrile M.

Tocmai am vazut o stire, unde se spune ca 19 pacienti infectati cu Coronavirus au fost vindecati in Romania. 

Acum, eu nu stiu unde este problema, dar pe site-ul oficial despre evolutia Coronavirusului, nu s-a modificat nimic, ci tot 9 vindecari au ramas. 
Cele 16 cazuri noi apar si pe tabelul site-ului oficial despre evolutia Coronavirusului, dar nu apar si vindecarile. 

"Autoritățile anunță și faptul că numărul persoanelor declarate vindecate și externate a crescut la 16, dintre acestea 15 fiind de la spitalul din Timișoara și unul din București.
În cursul acestei zile vor mai fi externate alte trei persoane de la Institutul Național de Boli Infecțioase Matei Balș." - citat din articolul de pe Europa Libera.
Asadar, prin presa vedem vindecarile aproape curgand, dar nu le vedem si pe site-ul oficial. Undeva este o problema, fiindca nu corespund datele oferite de autoritati si preluate de presa, cu graficul de pe site-ul oficial. Si eu intentionat am intrat acum pe site-ul oficial, fiindca am mai vazut si ieri prin presa ca au fost cazuri vindecate, dar pe site-ul oficial nu au aparut. 

Adica, mi-e greu sa inteleg cum de sunt actualizate numai datele cu noile cazuri de imbolnaviri si cele de cazuri critice, dar cele cu vindecarile nu sunt actualizate, pe site-ul oficial despre evolutia Coronavirusului!

Am prezentat la inceput, o captura de ecran de pe site-ul oficial, in original, in limba engleza. Va prezint mai jos o captura si in limba romana. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu