Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

miercuri, 19 iunie 2019

Orban către parlamentari de la PSD și ALDE: "Vă primeam cu brațele deschise în PNL, dacă ați fi votat moțiunea!"

Foto: secundatv.ro

Într-un comunicat remis către Știrile M, președintele Partidului Național Liberal, domnul Ludovic Orban, a ținut să bată obrazul celor care se angajase să voteze moțiunea și într-un final s-au răzgândit, ca urmare a discursului extrem de lacrimogen și bine pus la punct al premierului Viorica Dăncilă.
Mai jos, vom reda integral, comunicatul remis de președintele PNL:
”Stimați colegi de la PSD și ALDE, îmi pare nespus de rău că nu v-ați ținut de cuvânt, așa cum ne promiseserăți, că ne veți ajuta să dăm jos actualul guvern! 
Știți foarte bine, întrucât v-am asigurat de toată buna noastră credință, că v-am fi oferit o mulțime de beneficii, așa cum v-am și spus! 
Știți, că v-am fi primit în PNL cu brațele deschise și v-am fi tămâiat și v-am fi miruit și v-am fi șamponat, încât vă scoteam pe toți curați ca lacrima, indiferent cât de ”păcătoși” ați fi fost până acum! Vă iertam și pentru că ați măcelărit legile justiției și Codul Penal și pe cel de Procedură Penală, vă iertam și pentru OUG 13 și pentru OUG 114 și pentru tot. 
Și mai mult, vă mai ofeream și câte un loc călduț, tuturor care ați fi venit la noi în partid, căci știți că PSD-ul e pe ducă și riscați să nu mai prindeți un loc la alegerile Parlamentare viitoare. Așa că aveați ocazia să rămâneți în continuare în Parlamentul României, căci știm bine cu toții, cât de mult ne place acolo! 
Regret amarnic și îmi pare rău nespus, că nu v-ați mai ținut de cuvânt! Uite, acum puteam să facem noi un alt guvern și aveam un guvern nou, care ar mai fi spălat din păcatele guvernărilor de până acum! Am fi venit cu cel mai bun și mai competent Guvern din ultimii 50 de ani și am fi ridicat economia la +25% până în 2020, la alegerile Parlamentare. Dacă vă puteți imagina așa ceva! 
Dar voi nu ați vrut, stimați colegi! Și acum, suntem condamnați să mergem cu Dăncilă până în 20-20 și să ne ducem cu totul de mal. 
Totuși, vreau să vă asigur în continuare de buna noastră credință și că vă vom primi pe oricare dintre voi, care ați vrea să plecați din PSD sau ALDE și să veniți la noi! Vă vom primi în partid cu brațele deschise și vom mai încerca dărâmarea guvernului acesta”.
Acesta este un articol Fake News. Orice asemănare cu realitatea, este doar întâmplătoare și nevinovată. Rugăm cititorii, să nu ia în serios acest articol!
#umor #FAKENEWS #ROȘIATODAY  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu