Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

miercuri, 19 iunie 2019

Mihai Gâdea, revoltă la adresa lui Dan Barna: "Îl vom boicota și noi, la fel ca și Newsweek śi Podul"

Foto: facebook Dan Barna

În urmă cu câteva minute, după ce președintele USR, domnul Dan Barna, a anunțat pe facebook că va participa la o emisiune de la Digi24 și HD, Mihai Gâdea s-a revoltat și a reacționat foarte agresiv la adresa lui Dan Barna. Acesta a spus, într-o postare pe facebook: 
”Omul acesta este un nesătul!!! L-am tot periat, l-am împarfumat, i-am pus și o batistuță în buzunarul de la piept, ca să îl facem om, iar el acum fuge la Digi 24 și HD! 
Nu se mai poate așa ceva! De azi înainte, Antena 3 se va adăuga în grupul celor care îl boicotează pe Dan Barna. Așa ceva, Antena 3 nu acceptă! Am fost trădați! 
Cum se poate ca după ce l-am periat atâta, să-și ia acum bocceluța și să fugă la Digi 24 și HD??? Poate că mai târziu va vrea să meargă și la Realitatea Tv! Iar aceasta, este de neconceput pentru noi! 
Ne alăturăm și noi, cum am spus, celor de la Newsweek și Podul și îl vom boicota pe Dan Barna. Și-i vom boicota pe toți care vor veni la noi la periat, apoi vor pleca periați gata, la alte site-uri sau televiziuni care nu sunt dintre ale noastre!” 

Acesta este un articol 100% Fake News. A se trata cu multe zâmbete și chiar cu un hohot de râs, fiindcă așa merită. 
#umor #FakeNews100% #RoșiaÎntreagăToday

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu