Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

marți, 18 iunie 2019

Cătălin Prisăcariu împreună cu alți colegi, vor demisiona de la Kamikaze. "Nu mai au niciun rost articolele noastre, dacă cititorii nu râd la ele!"

Foto: Epoch Times România

Aceasta s-a hotărât, după ce mai multe articole de râs scrise de ei, au fost catalogate ca fiind serioase. 
Cătălin Prisăcariu, unul dintre autorii de pe kamikaze, a scris pe contul său de facebook:
”Prin această postare, îmi informez toți prietenii și audiența, că demisionez de la Revista Kamikaze și de la siteul kmkz.ro, fiindcă mai multe articole ale noastre, care erau de râs, au primit mai multe emoticoane de tristețe și de mânie, decât de râs. 
Nu se mai poate așa ceva! Am obosit să mai scriem articole de râs, ca să mai descrețim frunțile oamenilor, iar ei să plângă sau să se mânie la articolele noastre! 
Se pare că am devenit mult prea serioși în ultima vreme și nu mai distingem glumele sau hazul de necaz, de știrile serioase! 
Vom demisiona marea majoritate a echipei, fiindcă am înțeles că nu mai are niciun rost să ne mai zbatem, atâta timp cât cititorii noștri în loc să reacționeze cu râsete la postările noastre, reacționează cu tristețe! Noi nu vrem să facem oamenii să se întristeze. Iar dacă scopul nostru, de a face oamenii să zâmbească, nu a fost dus la capăt, fiindcă oamenii nu au înțeles că noi scriem articole de râs și nu serioase sau articole de plâns, atunci scopul nostru nu mai este, de fapt! 
Eu, de exemplu, voi mai scrie pe site-ul meu, știri serioase, dezvăluiri, iar colegii mei pe unde vor mai putea și ei. Dar suntem triști cu toții, fiindcă nu ne-a fost înțeleasă menirea!”

Această știre este Fake News. Scriem astfel de știri, pentru a face omul să înțeleagă adevăratele probleme ale societății de azi, fiindcă am devenit mult prea încruntați și nu mai știm să zâmbim. 
Prin acest articol, vreau să atrag atenția, că de fapt noi citim repede un titlu de știre și nu căutăm să vedem dacă este o știre reală sau dacă este serioasă. 
Știrile M a luat ființă, ca urmare a demersului inițiat de Radio Europa Liberă, de a mai scrie și alții articole fake news, incluzând haștagul #rosiatoday la sfârșitul știrii, contribuind astfel la descrețirea frunților cititorilor.
#umor #fakenews #rosiatoday

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu