Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

marți, 18 iunie 2019

Moțiunea a trecut, dar guvernul ba! Ne putem mândri și noi cu 200. Pentru România.

Foto: Știrile M

Moțiunea a trecut, dar guvernul n-a căzut.
Astăzi, după multe certuri și vorbe aruncate aiurea în microfoane (săracele, cum de-or fi suportat ele, mai ales minciunile), s-a trecut la vot. Iar la vot, ghici surpriza mea! Moțiunea a căzut, nu guvernul Dăncilă. 
Ori, era de așteptat să cadă moțiunea, că guvernul slabe șanse! Adică, vreau să spun, mai repede cade țara, decât guvernul. Pentru că la cașcaval sunt niște oameni, care, culmea, le place tare cașcavalul. Credea cineva că pesediști sau aldiști va da cașcavalul din mână, pentru o bucată de brânză, dacă și aceea se ivea - și care mai era și sărată ocnă??? Eu nu cred! 
Cifra de astăzi, pentru care mă și bucur și am să și beau mai târziu o cană de ceai cu lămâie, este 200. 200 pentru România! Ba să știți că mie chiar îmi place la nebunie această cifră: 200! Ce ar fi fost, să putem vorbi acum, despre un 201 sau un 197 sau un 209? Sunt totuși, niște cifre urâte, în comparație cu ”200 pentru România”. Eu zic că este cifra perfectă. Și e părerea mea. Cam atât despre moțiunea de azi, atât de discutată de atâtea ori și de așa multă vreme! 
Să ne intre bine în cap: 200 e o cifră rotundă și ideală. Iar 200 pentru România, sună ideal. Mai mult de atât, n-am ce să mai zic!

#umor #știreserioasă #diezladiez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu