Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

marți, 4 februarie 2020

Lady Gaga nu înțelege de ce se plâng bucureștenii că n-au apă caldă. "Eu nici nu-mi mai amintesc când am făcut ultima dată duș!"

DE RAS
Foto: Stirile M. Fotocopiere de pe Facebook MagnaNews.ro

Celebra cantareata spune intr-o postare pe Twitter, ca nu-i intelege nicidecum pe bucuresteni, cand se plang ca nu au apa calda. 

Ea spune in post-ul sau de pe Twitter: 

"Nu-i inteleg deloc pe romanii aceia vaicareti, care se vaita toata ziua ca nu au apa calda, de vuie pana si presa internationala de vaicarelile lor! Problema este mult mai simpla. 

Uite, eu, de exemplu, nici nu-mi mai amintesc cand am facut ultima data un dus! Ce sa mai vorbesc de o balaceala intr-o cada! Dar romanii aceia sunt mult prea mofturosi. Ei vor sa se balaceasca toata ziua, sa faca risipa de apa cand planeta se scufunda in poluare si in tot felul de substante chimice din aer, care intra in contact cu apa si devine astfel periculoasa pentru piele, pentru sanatatea trupului in general. 

Invatati de la mine, dragilor, si pastrati-va sanatatea! Nu va mai spalati asa des, fiindca de-asta faceti tot felul de boli de piele, dar si altele!" 

Ea mai zice catre sfarsitul postarii sale, ca: "Eu chiar m-as muta la Bucuresti, fiindca este un oras frumos, are o primarita care tine cu oamenii si care face tot ce-i sta in putinta ca oamenii sa nu se imbolnaveasca. Este ideal ca sa nu fie apa calda prea des, fiindca am risipi-o fara rost! De aceea cred ca face foarte bine doamna primar de la Bucuresti, ca nu da apa calda prea des!"

Aceasta postare este Fake News. Orice asemanare cu realitatea, este doar intamplatoare si binevenita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu