Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

marți, 4 februarie 2020

Se numește Irinel Cîrstea, este de la USR Buzău și vrea să fie primar. Îl veți vota?

DE RAS
Foto: Știrile M / Fotocopiere de pe Facebook Irinel Cirstea.

"Buna ziua (sau seara, dimineata, n-are importanta ce este, fiindca nu stiu cand veti citi postarea mea)! 

Ma numesc Irinel Cirstea, fac parte din partidul de sfinti numit USR si vreau sa candidez la alegerile locale, ca sa fiu si eu primar! 

Ce mama naibii, numai altii sa fie?! Eu nu? Dar eu ce-as putea avea sa nu fiu primar? 

In fine, dragi buzoieni, va anunt din timp, ca sa stiti cu cine veti avea de-a face la alegerile locale, pentru fotoliul generos de primar. Inca nu va spun la ce primarie voi candida, dar ma gandesc ca este ideala cea a orasului Buzau. 

Si, va rog cu multa insistenta sa ma votati, fiindca, iata-ma, m-am pozat si cu domnul Danut Barna, numai ca sa ajung si eu primar! 

Vreau sa fiu primar! 

Vreau sa fiu primar! 

Vreau sa fiu primar! 

Si va rog sa nu uitati asta, caci eu vreau sa fiu primar! 

Este un moment unic in viata mea, acesta de acum, cand pana si anul este unul deosebit, 2020, un an special, in care vreau sa primesc de la dvs votul ca sa fiu primar! 

Nu ma neglijati si nu faceti greseala sa nu ma votati, caci eu vreau sa fiu primar! 

Nu ma intrebati de ce vreau sa fiu primar, ca nu va spun! Ce mama naibii!"

Acest text este Fake News. O inventie personala. Orice asemanare cu realitatea, este pur intamplatoare si deloc neglijabila. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu