Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

vineri, 7 februarie 2020

Cum este făcut neobservat un gest scandalos, ba chiar ironizat și de un jurnalist și o parte a peneliștilor

ARHIVA CU ȘTIRI
Foto: Podul.Ro

Aceasta nu este neaparat o stire, ci o inarhivare a unei stiri, fiindca tanara din imagine acuza niste abuzuri ale unui SPP-ist la adresa ei, iar penelistii rad de ea. 

Vom vedea deci mai jos si felul cum este batjocorita de unii penelisti, pentru ca la momentul potrivit, cuvintele lor sa li se intoarca in nas. De altfel, aceasta postare tip arhiva de stiri, este tocmai pentru a conserva acest moment, pentru vremuri identice in tabara penelista. Asadar, ca tot am vorbit de tabara penelista, haideti sa vedem reactia acestora: 
Reactia aceasta este foto-copiata din stirea aparuta pe Podul.Ro. 

Dar haideti sa va arat si titlul știrii si inceputul ei, tot foto-copiat de pe Podul.Ro: 

 Am preluat un pic si din stire. Si cu speranta ca stirea nu va dispare de pe site, va las aici si linkul stirii, pentru a putea citi intreaga stire: Link știre

Acum, stimati penelisti, sa va vedem cum veti reactiona cand voi veti fi in situatia aceasta a domnisoarei de la USR! Bineinteles, cand o domnisoara de la PNL va fi in situatia aceasta!
Aaa, sa nu uit! Am foto-copiat si postarea jurnalistului Mircea Marian, care a sarit repede si el cu o postare, tot batjocoritoare la adresa domnisoarei de la USR. Sa o redam si pe aceea, pentru a ramane aici, in "Arhiva de Știri" 
Daca fata s-a simtit umilita prin acest gest, domnule jurnalist, ce aveti dvs! La urma urmei, probabil ca si dvs ati fi fost scandalizat daca vi se intampla dvs aceasta, tinand cont ca domnisoara Flavia Dobrescu nu este in Parlament de ieri sau de alaltaieri, ci este de mai bine de doi ani, o spune chiar ea; deci, nu era necunoscuta pentru cei de la SPP. Dar, asa se intampla cand cineva vrea sa isi bata joc de tine si dupa aia vezi ca nu te baga nimeni in seama si nu iti ia nimeni apararea! 

Pai nu suntem noi cei care stam gura-casca si privim cum sunt rapite fete de pe strada sau sunt batuti copii pe strada sau sunt batute femei pe strada? Asta este! Asa suntem noi, spectatori si, daca se poate si sa filmam spectacolul si atat! 

Voi reda mai jos si un transcript al ceea ce spune domnisoara Flavia Dobrescu intr-un video postat pe pagina sa de Facebook. Transcript-ul il voi prelua tot de la Podul.Ro, din stirea postata pe site: 

„Am ajuns în jurul orei 16.00 la birou pentru că am lucrat de acasă în prima parte a zilei. Trebuia să ridic legitimația de acces din interior pentru că urma s-o reînnoiesc. Eram, așadar, pe o listă cu numele meu, un document care atesta faptul că am acces în clădire. Domnul de la intrare mi-a refuzat accesul pe motiv că el nu crede că la ora asta ar trebui să vin la muncă. Și a continuat să mă țină acolo, să dea telefoane pe la diverși superiori până se întâmplă să găsească pe cineva care să zică că eu n-aș avea voie în clădire. N-a găsit însă pe nimeni, motiv pentru care mă ținea la nesfârșit acolo. I-am spus că întârzii, că se termină programul și că nu îmi voi mai putea ridica legitimația dacă nu intru și i-am mai spus că doresc să se legitimeze să știu cu cine vorbesc să pot depune reclamație. A refuzat în repetate rânduri, motiv pentru care i-am spus că eu nu pot recunoaște legitimitatea lui acolo. Am dat să plec mai departe, moment în care domnul respectiv s-a apucat să mă tragă de mâini și de picioare prin holul Parlamentului pentru a mă da afară din clădire. Nu este însă prima dată când sufăr abuzuri fizice din partea SPP-ului la intrarea în Parlament. Alte dăți au fost atingeri, nu neapărat violente, dar să spunem tandre, scârboase efectiv. Mi-a fost refuzat apoi dreptul de a fi percheziționată de o femeie. Că ăsta e pretextul: te percheziționează și te ating într-un mod întâmplător, ca din greșeală”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu