Newslist

spotmedia.ro

PressHub

Aktual24

vineri, 25 septembrie 2020

Campania pentru alegerile locale de anul acesta, aproape inexistentă la PNL și USR-PLUS

 

Acum, ca teoretic s-a incheiat campania electorala pentru alegerile locale din anul acesta, alegeri ce urmeaza sa se realizeze peste 2 zile, am hotarat sa fac o analiza nu prea sofisticata, despre cum a decurs aceasta.

O campanie electorala foarte plictisitoare si aproape inexistenta, din punctul meu de vedere. Afara de banerele care ne-au umplut strazile, nu prea am vazut mare campanie electorala. Da, nu pretind ca la televiziunile locale nu s-o fi facut dezbateri electorale... Habar n-am! Eu, care nu locuiesc in oras si nu receptionez niciun post de televiziune local, nu stiu nimic. Deci, de aceea, un procent foarte mare de buzoieni, care nu au televiziuni locale la care sa caste ochii, nu au putut vedea dezbateri, despre cum vor drege ei ca si consilieri in Consiliul Judetean sau ca si presedinte de Consiliu Judetean. Ca in fond, acestea ne dor cel mai tare pe toti buzoienii, indiferent ca locuim la granita cu Ialomita sau cu Prahova sau cu Braila sau cu Covasna sau cu Vrancea. Sau ca locuim, pur si simplu, in orasul Buzau. Deci, alegerile acestea locale, ar trebui sa intereseze - si pe unii chiar ii intereseaza - fiindca ne votam Consiliul Judetean si presedintele Consiliului Judetean, de unde pleaca toata dezvoltarea sau nedezvoltarea judetului nostru. 

Dar, cum spuneam, nu prea cunoastem mare lucru. Afara de cateva reclame sponsorizate pe Facebook, nu prea am vazut. PNL, care m-ar interesa - si cu USR-PLUS, sunt cei mai slabi, de exemplu, la campania electorala online. Eu nu am vazut campanie electorala facuta in online la aceste doua partide. PMP-ul lui Mocanu s-a descurcat cel mai bine la acest punct. Chiar m-am ingrozit de cata abundenta de reclame si-au facut. PSD nu ma intereseaza si nici alte partide de buzunar; dar un PNL atat de slab la online in Buzau - si la fel si cu USR-PLUS, nu mi-am putut imagina! Eu nu stiu ce s-a intamplat, dar parca la alegerile europarlamentare sau la cele prezidentiale, erau mai prezente in online. Cu atat mai mult era nevoie acum, cand suntem si bantuiti de Covidul acesta! Eu nu stiu ce campanie or fi facut ei mergand prin sate, fiindca la mine nu a ajuns nimeni, nici macar cu un pliant, ceva sau cu o punga de malai sau de zahar sau altceva..., dar pur si simplu nu au ajuns. Cu nimic. 

Poate ar trebui sa se gandeasca si ei mai mult (PNL si USRPLUS) la niste proiecte pe care sa ni le si puna in fata, sa ni le explice cat de cat, daca vor ca sa-i votam! Dar, pe cine sa votam? Ca aproape nici nu cunosc candidatii! Daca este sa vorbim despre consilierii propusi pentru Consiliul Judetean, nici nu stiu care sunt, cine sunt, nici de la PNL si nici de la USRPLUS. Pentru ce sa merg eu peste vreo 30 de ore la vot? Ce sa votez? Sigle de partid? 

Degeaba si-au pus mocanistii postari pe Facebook in fiecare zi si si-au promovat candidatii si si-au promovat si programul lor, ca nu ma intereseaza! Si nu ma intereseaza nici ce au propus pesedistii; pe mine m-ar fi interesat ce propun PNL si USRPLUS. Dar n-am reusit sa aflu; fiindca o campanie electorala mai proasta ca aceasta, nici nu am vazut pana acum! Au dormit cu totii in papusoi, ori n-au oameni in partide, cu care sa realizeze macar cate o postare si sa o puna pe Facebook... Habar-nam! Ca, despre campania fata in fata, da, este mai greu de realizat acum, cand suntem cu Covidul pe cap. Dar nici macar atata lucru nu i-a dus capul, incat sa faca si ei mai multa campanie in online? Este de neimaginat! Si totusi s-a intamplat! Si sa nu ne miram daca foarte multi votanti nu vor merge la vot sau daca vor anula voturile, fiindca asta este situatia! Pe teren e slabut, iar oamenii mai au si de lucru, mai au servicii, nu pot fi gasiti oricand acasa... Dar, cu online-ul se putea rezolva mare parte din campanie. 

O fi lipsa de inspiratie, o fi lipsa de viziune, o fi lipsa de altceva, nu stiu! Dar stiu sigur ca aceasta campanie electorala a trecut si eu nu cunosc nici macar candidatii, pentru consilieri in Consiliul Judetean si nici programul lor, la PNL si USRPLUS. 

Cam aceasta ar fi analiza! Nota 2 la ambele partide, pentru felul cum si-au facut campanie. Si voturile, probabil, vor fi pe masura campaniei. 

De altfel, noi nici nu prea mai stim ce este aia o campanie electorala si votam de obicei cu unii ca sa nu iasa ceilalti. Si chiar daca ne-ar promite ei marea cu sarea, noi oricum votam dupa ureche si nu dupa un program bine alcatuit. Ca am vazut pana acum multe programe bine alcatuite, dar care nu s-au mai si implinit. Si iata, ca de data aceasta, nici nu s-au mai obosit sa ne mai prezinte si un program - probabil pentru ca stiu ca si-asa numai mint... Asa ca probabil ca s-au hotarat sa nu mai spuna nimic, ca tot nimic au de gand sa si faca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu